dimecres, 12 d’agost del 2009

Reflexions sobre Zlatan


Zlatan Ibrahimovic marca gols de pro evolution. Zlatan Ibrahimovic té uns videos al youtube que et deixen amb la boca oberta. Zlatan Ibrahimovic ven moltes samarretes. Zlatan Ibrahimovic fa anuncis de Nike. Zlatan Ibrahimovic té una bona planta. Zlatan Ibrahimovic ho té tot. Tot menys una cosa, no és Samuel Eto'o.

El camerunès potser no era el jugador més tècnic. Tampoc venia tantes samarretes. Potser no marcava els millors gols de la història del club. Però Samuel Eto'o pressionava a la defensa rival. I això en el Barça actual era la clau de l'èxit. El primer defensa era el primer davanter.

Tots aquests que van a la presentació del suec i diuen que és un gran jugador no l'han vist mai. Com a molt han vist el resum de la Champions del dimecres a la nit. Però pocs, molt pocs l'han vist en un partit del Calcio (si, jo m'he tragat aquells partits de futbol italià els dissabtes a la tarda). Si haguessin vist algun partit de l'Inter veurien que Zlatan abans no fa un gol (de bandera) en falla uns quants, molts. En aquest sentit em recorda a Patrick Kluivert i tots sabem que l'holandès no acabava de funcionar massa.

Al club neroazzuro Ibra era un jugador estàtic, era l'estrella. Aquí li tocarà córrer i pressionar. Si no és així l'equip de Guardiola patirà. Espero equivocar-me però temps al temps. Zlatan no és Samuel. Diferents caràcters, diferents jugadors, diferents característiques. Veurem si funciona. Si ho fa tranquils, aquest post és la prova per si algun dia jo vaig i dic: "Jo ja ho deia que aquest l'Ibrahimovic era un gran fitxatge!!"