diumenge, 30 d’agost del 2009

Resum de la setmana

M'ha agradat: Gol TV d'Estats Units.
No m'ha agradat: Poca platja aquest cap de setmana.

M'ha agradat: final de mes.
No m'ha agradat: Que Ibrahimovic encara no hagi marcat...ja vaig fer un post sobre ell.

M'ha agradat: Que comenci la lliga...
No m'ha agradat: ...que la setmana que ve ja no n'hi hagi perquè hi ha seleccions.

M'ha agradat: Veure la pròxima temporada de Custo.
No m'ha agradat: El debat sobre si anar o no a la mani i sobre la decisió del TC (sé que no només és d'aquesta setmana...però aquesta m'ha resultat especialment feixuga).

M'ha agradat: Descobrir que el Calippo de maduixa té gust a la maduixa del frigo dedo.
No m'ha agradat: La derrota del Palamós.

M'ha agradat: La setmana cultural amb la Coixet, en Sergi López, l'Hector Alterio i en José Sacristan.
No m'ha agradat: La Coixet...està boja.

M'ha agradat: cobrar una pasta per posar música a l'Eden Mar...
No m'ha agradat: ...la gent de l'Eden Mar.