dijous, 9 de juliol del 2009

A Hard Day's day

M'aixeco i me'n vaig a treballar. Surto de casa i comença a ploure: Perfecte!! Arribo a la ràdio i em toca passar un matí a l'institut Dexeus que, evidentment, està a l'altre punta de Barcelona. Em mullo molt més fins que hi arribo. Avui fa 25 anys que va néixer la primera nena probeta i fan un repàs dels avenços en fecundació assistida. Mentre els metges fan publicitat gratuïta de l'Hospital ella, no sap massa que dir. És una simple excusa per donar autobombo a la casa. Torno i em canvien els plans. Em toca anar a l'Avinguda Sarrià, a l'hotel Meilà a dinar amb el Conseller Baltasar. A la merda els espirals amb frankfurt!!

El dinar és amb gent dels mitjans i jo allà mig. Amanida de tomata i de segon bacallà amb pebrot. Postres i cafès. Baltasar parla que han pujat els lloguers i es queixa que les caixes i bancs no cedeixen diners per lloguers sinó que, lo poc que cedeixen, és per compres. També es queixa del finançament...si arribés "fariem més polítiques d'habitatge"-diu. Entre tot em perdo un dia històric. Prop de casa meva passa el Tour de França, una competició que segueixo desde petit. Total que arriben a Barcelona i ni els veig.

Torno busco el tall de veu d'en Baltasar. Torno a fer la peça del matí. I alguna feineta "extra" que em donen. Plego deu hores després d'entrar a treballar i...em trobo la Isona just davant la porta de la ràdio!! Massa per avui. Cap a casa.