dijous, 24 de setembre del 2009

Fauna de Barcelona


Avui que és la festa de la Mercè, i per tant de Barcelona, us vull parlar d'un tipus de fauna que existeix a la ciutat comtal. Parlo de la típica persona que estàs al metro i et pregunta: "baixes?". Vull expressar el meu odi més profund envers aquestes persones. Solen ser dones per cert.

La típica dona que està al metro i que, tot i que falta una parada ja pren posicions. I et molesta. T'empeny una miqueta. Et mira. I finalment quan tu l'has ignorat per complet o t'has anat movent perquè no s'acosti a la porta ella et pregunta: "baixes?". De cop em vull la sang. I últimament responc amb un lleu moviment de cap que respon de forma afirmativa a la pregunta que més odio en el món.

Què més dona si baixo o no? De moment el metro va en marxa així que senyora, vostè encara no pot obrir la porta i baixar? I si no baixo, quan arribem ja m'apartaré!!! Que no veu que igualment el metro està a reventar i no em puc moure? Tan difícil és arribar a aquesta conclusió? Cal anar preguntant a tothom si baixa o no? Tanta pressa, tanta pressa per després perdres en un mar de gent i arribar tard a qualsevol lloc igualment. Perquè un no arriba tard o aviat als llocs depenen de si algú se li ha posat al davant a la porta del metro o no.

És per això que en un dia tant assenyalat per la ciutat de Barcelona volia denunciar, criticar, odiar, insultar i menysprear a aquestes dones (repeteixo que són majoritariament dones...eviteu el comentari de si sóc masclista i tal) que es mereixen la tortura més gran que mai s'hagi inventat la temuda Inquisició Espanyola. A totes elles: Males festes de la Mercè!

1 comentari:

Stefan ha dit...

Jaja, Jordi, m'has fet gràcia amb aquest post.

A mi no me molesta, de fet, alguna vegada ho he demanat. Sé que molt sovint el metro esta tan embotit que és impossible moure's, però la majoria de les vegades te trobes que la gent s'apilona a costat de la porta, en comptes de moure's al centre del vagó.

En tot cas, a mi m'ha arribat a passar que el tren tanqui les portes abans que jo tingués temps de baixar, per culpa de la gent que no s'arracona quan vols sortir. Suposo que el dia que te passi a tu relaxaràs aquesta actitud.

Apala, Salut i Força :P