diumenge, 13 de setembre del 2009

Resum de la setmana

M'ha agradat: Que els nens tornin a cole...
No m'ha agradat: ...els temes d'educació que toquen fer a la feina...

M'ha agradat: El camp de l'Espanyol...
No m'ha agradat: ...que sigui de l'Espanyol.

M'ha agradat: La victòria del Palamós...
No m'ha agradat: ...no haver-hi estat.

M'ha agradat: Que quedi una setmana.
No m'ha agradat: No anar a Palamós.

M'ha agradat: La "meva" Diada...
No m'ha agradat: ...moltes coses de la Diada.

M'ha agradat: El Sí d'Arenys de Munt.
No m'ha agradat: La decisió del jutge de deixar fer la manifestació (al cap i a la fi el jutge és el verdader culpable)

M'ha agradat: guanyar l'aposta d'aquesta setmana (Ajax, Palamós i Fulham).
No m'ha agradat: no poder visitar (de moment) un camp com el Giuseppe Meazza.