diumenge, 27 de setembre del 2009

La meva pregunta al míster

Divendres. Roda de premsa de Guardiola prepartit Barça-Malaga. Jo allà per Gol TV USA. Em trobo amb tots els periodistes del mundillo: David Bernabéu del Cuatro, Marcos López del Periódico, Pepe Gutierrez de Antena 3 i evidentment el gran Josep Soldado de la Sexta.

Al rerafons de la roda de prensa hi ha la bomba informativa de l'espionatge als 4 vicepresidents. Tothom li pregunta a en Pep sobre el tema. Afectarà? Què n'opina?

Jo li parlo de futbol. Li pregunto (en castellà) pel Málaga. Què li preocupa de l'equip andalús? Evidentment el cor em va a mil i tinc la boca seca. No sigui que els altres periodistes es pensin que sóc el primo número 1. Tenim dret a dos preguntes així que li pregunto: La LFP té pensat posar els partits a les 3, et sembla bé? No creus que no es té en compte ni a jugadors ni a entrenadors? La seva resposta fa referència a Florentino i automàticament sé que això sortirà a tots els mitjans. Us deixo aquí la resposta...Josep Guardiola, un grande.