dissabte, 18 d’octubre del 2008

TETRIS

Ús enrecordeu del tetris??? Mític joc rus en que milers i milers de nens, i no tan nens, s'hi van deixar les dioptries???
Doncs ara uns francesos es dediquen a fer reproduccions del joc rus utilitzant persones que formen figures, ve a ser un Tetris humà. La veritat és que el video no canviarà les vostres vides, ni acabarà amb la gana al món però si més no és curiós i s'ha de reconeixer que s'ho han currat i que en el món hi ha gent per tot. Si senyor.

Com que no m'ho deixa penjar ús ho deixo aquí


Tetris SI o Tetris NO?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

buaaah! al tetris jo m'hi fotia unes viciades màximes. Ja et dic jo que aquest paio que jugava amb les persones no en sap massa ee...tsss! però el video mola! :)et nava a deixar un comentari al d'en Cuní, perquè em sembla que és l'home de la capa de la terra que més ràbia em fa. Es pot ser més xulo? perdona, pots deixar parlar als convidats i no passar-te mig programa fotent un monòleg? au vaaa! crec que és un bon periodista i sap mooltes coses, això no es pot negar; però no cal que ens les refregui per la cara cada matí a tots els catalans que mirem el programa. A cagar en Cuní! :P ale tombeiker, ja veus que passo per aquí, que no et dic mentides! apa un petonet!


Elena (super monitora del casal esportiu'08)

Geraldo Maia ha dit...

Hello Tom,

It is a great pleasure to visit your nice and interesting blog for the first time.
Best wishes from Brazil:
Geraldo