divendres, 12 de juny del 2009

Un matí de diumenge profitós

La setmana passada vaig anar al Vía Lliure de Rac1 per temps i feina no havia pogut comentar-ho fins avui i crec que la visita valia la pena. El programa s'emet els matins dels caps de setmana i personalment crec que és un espai molt fresc que pot agradar desde l'adolescent minimament interessat per la vida fins a la iaia que està a casa preparant el dinar.

Amb la direcció i la locució de la Marta Cailà i uns col·laboradors i productors molt joves, entre ells la Marta Castelló (amiga i palamosina), el Vía Lliure repassa l'agenda cultural, l'actualitat amb un aire més cordial, parla de ciència, història, i en general, com dèiem tot amb un estil fresc i directe.

La meva visita, que es repertirà, em va permetre conèixer per exemple els D'Callaos, un grup flamenc que la setmana passada va tocar a l'Auditori. A un científic d'allò més freak, a cooperants i vigilants internacionals, i evidentment a la gent del programa i el tècnic de so.

Si no sabeu que fer un dissabte o un diumenge al matí sintonitzeu Rac1. La meva visita al programa em va permetre fer quelcom que no feia amb molt de temps: aprofitar un matí de diumenge.

3 comentaris:

Jordi ha dit...

Ei, fes una altra edició de "Raons per no creure en la democràcia" i posa-hi això.
http://politica.e-noticies.cat/el-psc-demana-perdo-als-abstencionistes-30204.html

Vergonyós...

Tom Beiker ha dit...

OOOOOO no m'ho deixa penjar!!! Odi.

capde ha dit...

Prou de fer promoció de RAC1! Ara toca pujar les audiències de la SER! jajaja