dilluns, 2 de novembre del 2009

Resum de la setmana

M'ha agradat: L'entrevista (curta) a Jonathan Dos Santos.
No m'ha agradat: El Mini...cau a trossos.

M'ha agradat: La victòria del Palamós...
No m'ha agradat: No ser al camp per veure-la.

M'ha agradat: Els corruptes a la presó.
No m'ha agradat: La imatge dels corruptes emmanillats. No cal.

M'ha agradat: Sopar de cumple amb els de la uni (d'història)
No m'ha agradat: la ressaca de l'endemà.

M'ha agradat: Eliseo Bayo...un grande.
No m'ha agradat: haver-me de tragar el primer semestre del 1971 de la revista Desino.

M'ha agradat: l'article sobre els fastucs d'en Salvador Sostres.
No m'ha agradat: La retirada definitiva de Henrik Larsson.

M'ha agradat: Les morts al Pakistan...mès feina pels periodistes!
No m'ha agradat: el tema de vacances d'hivern i les tonteries aquestes.