diumenge, 8 de novembre del 2009

Resum de la setmana

NegretaM'ha agradat: Pictures of Lily
No m'ha agradat: Gràcia, cada dia més bruta i més merda caminant sobre dos potes.

M'ha agradat: El Barça de la segona part...
No m'ha agradat: ...la rasca de la primera part.

M'ha agradat: L'exposició fotogràfica d'en Centelles i de nous talents al Santa Mònica.
No m'ha agradat: No anar més sovint a aquestes coses.

M'ha agradat: Sergi Roberto fent tres gols i sortint a tots els mitjans.
No m'ha agradat: que els gols siguin amb Espanya.

M'ha agradat: El gràfic (i tots els escrits de Rafael Poch) sobre del mur de Berlín d'avui a La Vanguardia.
No m'ha agradat: Els de Oxfam/Metges sense Fronteres/Unicef que estan sempre a la parada de Fontana. Caldrà dedicar-li un post.

M'ha agradat: Tiramisú de Limón i la combinació entre Sabina i Pereza.
No m'ha agradat: Saber tots els càrrecs que té la dona d'en Montilla. Una vegada més: Lamentable.

M'ha agradat: La música del xino que estic escoltant ara mateix. Em quedaré adormit.
No m'ha agradat: Les continues goteres que hi ha al metro. Quan plogui serà la hostia...o morirem tots!