dimecres, 3 de setembre del 2008

Cua per qualsevol cosa

Fer cua sembla el que més odia la gent que llegeix aquest blog. A jutjar, això sí, per l'enquesta que vam penjar fa uns quants dies. La veritat és que és bastant odiós i em solidaritzo amb la causa. La gent de poble no em fem tanta, però per la gent de la ciutat fer cua és part de la seva vida. Personalment les vaig conèixer (les cues) un cop arribat a Barcelona. A la ciutat comtal fas cua per tot. Per agafar un bitllet de tren, per pagar, per fer-te la matrícula...a més, sempre hi ha el llest que es vol colar, ho fa disimuladament, però ho fa. I el que directament es cola amb tot el morro del món; i el que no para quiet, i el que té la música a tope...la veritat és que sí, és odiós.

No sé qui em comentava un cop que al Japó la gent s'afegeix a les cues sense preguntar perquè. Simplement s'hi posen i un cop arriben al davant es plantejen si ha valgut la pena o no. Si s'hi queden o no. A mi això em va xocar, i molt!! Però ja se sap, són altres cultures i segurament a ells els xoca que menjem cargols o fem castells humans.

De totes maneres, què me'n dieu de quan envies un sms i no te'l contesten? Aaaaaagggrrr!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

quan envies un missatge i no t'el contesten, fot. Però a mi encara em fot més quan envies un missatge preguntant alguna cosa i et contesten amb una perduda!!xD