dijous, 12 de febrer del 2009

Sing, sing sing!!!

En el món de la música hi ha dos tipus de grups: els que toquen per ser famosos i els que canten perquè tenen coses a dir.

El grup escocès Travis, són dels que necessiten cantar perquè tenen coses a dir. I no ho necessiten per problemes econòmics sinó perquè sinó el seu cantant, Fran Healy, rebentaria. No fan el paperet, ni insulten, ni es barallen, ni fan declaracions més fortes que altres. Travis tenen una cosa que els altres grups no tenen, són tal com ells són. Travis són Travis. I les seves cançons són un mirall del que ells són. Temes com Flowers in the Window, My eyes o Re-offender estan plenes de situacions quotidianes que ens poden passar tant a tu com a mi. Nosaltres les vivim o ens les empasem, Healy les converteix en obres mestres.

Avui els Travis toquen a Barcelona, on presentaran el seu últim disc Ode to J.Smith. Un disc que no és com els altres, potser és una mica més fosc que els anteriors, però té temes com Last Words, Sarah, Friends o Lola; que valen molt la pena.

En tot cas avui faran el que més els hi agrada perquè sinó es moren. Tot i que ja té uns anyets penjo el video de Sing perquè és un dels temes estrella de la banda i és el que saben fer millor: cantar, cantar i cantar.



2 comentaris:

sonajero de colores ha dit...

ahir els vaig veure quan anava cap a casa i vaig passar pel razzmatazz i ells baixaven de la furgo, em vaig quedar cotillejant un rato, jejejje!vas anar al concert? com va tot periodista!?
un beso fort!

Tom Beiker ha dit...

Joder quina sort no??? Si si vaig anar al concert i brutal (com sempre) Tot bé, estressat pro bé!! No sé res de tu jo tampoc eh!!!

Un petó fort!

P.D: Escric aquí pq he vist ke l'ultima entrada del teu bloc és del Juliol de 2007...