diumenge, 7 de març del 2010

Resum de la setmana

M'ha agradat: La visita dels germans Centelles a la Pompeu.
No m'ha agradat: que les fotografies del seu pare continuin a Salamanca.

M'ha agradat: Anar a Palamós.
No m'ha agradat: L'enigma de Laporta estrenant pàgina web...totalment buida de contingut.

M'ha agradat: Territorio Comanche de Pérez Reverte.
No m'ha agradat: que m'agradin els llibres d'aquest home...i m'agraden tots.

M'ha agradat: El
bloc d'Albert Elfa. Un referent.
No m'ha agradat: els informatius de TV3.

M'ha agradat: La revista Xup Xup. Pròximament als carrers.
No m'ha agradat: La llista de pràctiques.

M'ha agradat: Com sempre Enric Juliana
analitzant el mapa polític espanyol.
No m'ha agradat: La suspensió d'Oriol Giralt com a soci del Barça durant un any. El Barça és un club democràtic o no?