dilluns, 1 de març del 2010

Resum de la setmana

M'ha agradat: La victòria del Barça.
No m'ha agradat: els primers xiulets a Ibra, que la gent no oblidi que és jugador del Barça.

M'ha agradat: La xerrada de John Carlin al Col·legi de Periodistes.
N0 m'ha agradat: el terratrèmol de Xile.

M'ha agradat: La visita, altre cop, a la Competència i la Segona hora de Rac1.
No m'ha agradat: La
lesió d'Aaron Ramsey de l'Arsenal.

M'ha agradat: el Palamós que pel que diuen ha fet la millor actuació de la temporada...
No m'ha agradat: ...que tot i així ha perdut contra el líder, L'Hospitalet, per 1 a 2.

M'ha agradat: la celebració dels referèndums per diferents poblacións catalanes, entre elles Palamós.
No m'ha agradat: que hi hagi menys participació que la antiga "onada" de referèndums.

M'ha agradat: el
retorn del "Niño" Torres.
No m'ha agradat: el Manchester campió de la Carling.

M'ha agradat: Enric Juliana, com sempre,
analitzant el mapa penínsular com només ell ho sap fer.
No m'ha agradat: La detenció dels etarras...altre cop en cap de setmana (no manipular la frase)