dilluns, 5 d’abril del 2010

Resum de la setmana

M'ha agradat: La bien o mal de Julieta Venegas.
No m'ha agradat: els canvis al youtube. Difícil insertar un vídeo a un bloc. Cada vegada més pegues.

M'ha agradat: els 2 gols de Bojan. S'ho mereixia.
No m'ha agradat: La gent que és covarda.

M'ha agradat: aquest blog. Gran per saber del dia a dia d'una ciutat com Londres.
No m'ha agradat: un viatge amb la Sarfa. Barcelona - Palamós. Etern i car.

M'ha agradat: Festa per setmana santa.
No m'ha agradat: la gent que plora per la imatge de Jesucrist.

M'ha agradat: Que torni el MIC.
No m'ha agradat: que els dos equips del Barça que participaven al MIC perdessin la final.

M'ha agradat: les columnes de Monzó raonant perquè no va al teatre.
No m'ha agradat: la designació de Cruyff com a president d'honor del F.C.Barcelona.