diumenge, 25 d’abril del 2010

Resum de la setmana

M'ha agradat: El Barça jugar aviat...
No m'ha agradat: ...les empanades que tenen els jugadors durant uns minuts cada partit.

M'ha agradat: Com sempre l'últim capítol de Lost...
No m'ha agradat: ...que aquesta setmana no hi hagi capítol.

M'ha agradat: Sant Jordi...
No m'ha agradat: ...la quantitat de gent que ven roses il·legalment com es queixava Sergi Pàmies.

M'ha agradat: veure un entrenament de waterpolo...
No m'ha agradat:...que fos a les 9 del vespre.

M'ha agradat: que Jordi Pujol em contestés una pregunta...
No m'ha agradat:...tenir mil micròfons xafant-me mentre la responia.

M'ha agradat: visitar l'escenari de RAC1 a Barcelona el dia de Sant Jordi.
No m'ha agradat:...que al costat hi hagués FlaixFM amb la música a tope.

M'ha agradat: Plans per canviar de pis...
No m'ha agradat: el fill de puta que està utilitzant el taladro a les 11 i algo de la nit.