dimecres, 13 d’octubre del 2010

Conclusions del viatge a Edimburg

Deixo Edimburg meravellat. He visitat diferents ciutats de Gran Bretanya i Irlanda. Londres, Liverpool, Glasgow o Dublin. Però Edimburg és diferent. Molt diferent. No sé ben bé què és, però ho té.

Edimburg és preciosa, elegant, agradable. Guapa de veritat. És una capital de país però a la vegada dona la sensació que no és una gran urbs, com sí sembla amb Londres o Dublin. Es pot arribar caminant a per tot, i això la fa agradable. Com també la fa agradable els seus habitants, oberts i acostumats al turisme. Més simpàtics que els anglesos. Edimburg no és Barcelona. I no ho volen ser. Per la capital d'Escòcia es pot caminar tranquilament, gaudir dels meravellosos edificis, mirar les estàtues, passejar. I no hi ha sensació de inseguretat. I no hi ha sensació de ciutat bruta.


Marxo enamorat d'Edimburg
. Volo cap a Catalunya pensant que em perdo mil coses d'Escòcia. Passo per sobre els núvols trobant a faltar la ciutat que tot just ara abandono, però també penso que ens tornarem a veure, sigui tard o d'hora, perquè això ha estat com una relació humana. Un amor a primera vista.

2 comentaris:

Jordi Benavente ha dit...

You LOVE Edimburg. Anotat queda, com a destí per enamorar-se'n ;o)

Jordi, canvia el link del meu blog per aquest nou, sisplau:

http://martorellnegre.blogspot.com

Una abraçada, artista.

Anònim ha dit...

Crack!
M'ha encantat l'SCOTTISH BREAKFAST! Quina bona pinta les sausages! Ei, has de recuperar el "M'ha agradat, no m'ha agradat"

Capde