dilluns, 18 d’octubre del 2010

Resum de la setmana

M'ha agradat: Edimburg. Ciutat bonica, preciosa i maca perquè sí.
No m'ha agradat: la pluja excessiva, tant de Palamós com d'Escòcia.

M'ha agradat: Tornar al camp del Palamós.
No m'ha agradat: el joc del Palamós.

M'ha agradat: que l'Assamblea de compromisaris aprovés que Laporta és el responsable del forat econòmic del club.
No m'ha agradat: Això aixecarà més pols que el Nuñisme i el Cruyffisme.

M'ha agradat: ara mateix fa solet.
No m'ha agradat: l'extracció del queixal del seny. Fot molt mal eh!

M'ha agradat: Tornar-me a centrar amb El Asedio, d'Arturo Pérez-Reverte.
No m'ha agradat: que sigui perquè tinc tot el temps del món.

M'ha agradat: la segona part del Barça contra el València.
No m'ha agradat: la primera part del Barça contra el València.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Grande! Ha tornat el mític "M'ha agradat"! Ben fet, Caixàs!