diumenge, 18 d’octubre del 2009

Resum de la setmana

M'ha agradat: anar a Mestalla.
No m'ha agradat: València i els valencians.

M'ha agradat: Tot el disc nou de Sidonie.
No m'ha agradat: Anar apretat al metro. Aquesta setmana hi he anat més d'un cop.

M'ha agradat: que arribi la fred.
No m'ha agradat: l'airet que comença a passar per l'habitació.

M'ha agradat: Les birretes d'entre setmana amb bona companyia.
No m'ha agradat: que no hi hagi entrades per veure Pereza al Palau.

M'ha agradat: Les parades de Valdés. Serviran per fer callar boques.
No m'ha agradat: La derrota del Palamós...altre cop.

M'ha agradat: La reacció de Maradona. Els periodistes es desfoguen cada dia, ell només un sol dia i li han dit de tot.
No m'ha agradat: que no rectifiqués...i que Argentina finalment es classifiqués.
M'ha agradat: Que en Bojan ja s'afaita...
No m'ha agradat: que segueix fent la mateixa cara de pena que el primer dia.