dilluns, 26 d’octubre del 2009

Resum de la setmana

M'ha agradat: La victòria del Barça...desde la zona de premsa del Camp Nou...
No m'ha agradat: ...que hi hagi gent que encara digui "Valdés no és porter pel Barça!"

M'ha agradat: Anar en bici per Palamós.
No m'ha agradat: haver d'aguantar els rotllos del meu barber

M'ha agradat: Escoltar la Segona Hora de Rac1.
No m'ha agradat: com puja la utilització del castellà a la facultat de comunicació de la UPF. És difícil anar a una classe d'ordinadors i sentir gent que parli en català.

M'ha agradat: Aquesta
notícia...
No m'ha agradat: ...aquesta
altre.

M'ha agradat: El tema de les corbates.
No m'ha agradat: la farsa que comença a ser la carrera de periodisme.


M'ha agradat: Valentino molt gran...com sempre...
No m'ha agradat: Pedrosa lamentable...com sempre...

1 comentari:

capde ha dit...

Nano, avui al "M'ha agradat" hi ha molta teca per comentar:
1) jo estic a premsa al Camp Nou (3a graderia) a veure si coincidim algun dia!!
2) la farsa de la carrera? estic d'acord q el 1r trimestre d'enguany és fluixet...que no cunda el pánico!
3) els barbers són mt mítics! no me'ls toquis!