diumenge, 29 d’agost del 2010

Jo ja ho deia!

Ibra marxa. Ahir al vespre els mitjans de comunicació anunciaven que el suec jugarà al Milan l'any que ve. Cedit. La seva falta de "feeling" amb Guardiola sembla que ha pogut ser la clau, però en tot cas Ibrahimovic no ha tingut massa "feeling" amb ningú. No ha acabat mai de ser jugador del Barça. No ha acabat mai d'adaptar-se.

Va començar molt bé. Venia amb un gran cartell. Avalat per la seva trajectoria a Itàlia i beneït pel mateix Guardiola. Els primers partits de lliga els comptava amb els seus gols, donava punts al Barça i l'afició es fregava les mans. I el suec es mostrava dia sí, dia també, "Molto contento!".
El temps però l'ha posat al seu lloc...com amb tothom. I el seu lloc ha estat la banqueta. Fins i tot Bojan, va donar més la talla la temporada passada. S'ha arribat a jugar amb Messi al mig de l'atac i aquest estiu s'ha fitxat a Villa. I és clar, el caràcter del suec, el seu ego, i el seu representant, això no ho han pogut aguantar.

Defensat per pocs i suportat per molts Ibrahimovic passarà per Can Barça sense pena ni gloria. Per uns encara tindria un lloc a l'equip per altres ja es veia a venir. Jo sóc dels segons. Dels que ara diuen "jo ja ho deia!". El seu caràcter i el seu joc no m'acabava de convèncer. Com a molts. Jo però aportaré proves, un post del 12 d'Agost del 2009. Aquí ho deixo...