dissabte, 7 de març del 2009

Aquí no hay playa...

Els fans de Joaquín Sabina, Mikel Erentxun o Pereza estaran un xic tristots però, l'enquesta l'ha guanyat de llarg: Aquí no hay playa de Los Refrescos.

M'ensumo que hi ha hagut una mica de trampa i que algú ha votat més d'un cop però internet és així de cruel, i si a més el combines amb democràcia el resultat pot ser explosiu.

Gran tema el de Los Refrescos que recorda durant uns quants minuts una de les grans mancances de la capital de Madrid (sense comptar la tolerancia envers les altres nacionalitats d'Espanya) que és la falta de mar. Poden tenir ministeris, museus, castellanas, cibeles...però no tenen platja. De fet ara que m'hi fixo ha guanyat la opció més negativa de totes. La que deixa Madrid més malament. Per què serà...




1 comentari:

Anònim ha dit...

m'agrada: que los Refrescos hagin guanyat l'enquesta.
no m'agrada: que et pensis que els votants hem fet trampes u_u' (escolta, un respecte ee :P)

ja escriuré més per aquí vaa! per cert, avui a les 10 del matí a línia vermella m'he trobat un ex-company de pis teu i em sembla que també ex-company de feina a ràdio palamós; en Soldado xD El món és un mocador! Ale, un petonàs pre-periodista estressat!!