divendres, 27 de març del 2009

Resum de la setmana

M’ha agradat: veure com a Antena 3 fa una sèrie sobre la Marisol, ho trobo tan espanyol...
No m’ha agradat: comprar el bitllet de tren i que no passi el revisor...quina ràbia!

M’ha agradat: Que el Palamós guanyés 4 a 0 a l’Amposta i Irlanda el sis nacions.
No m’ha agradat: teories de la comunicació i rebre 42 mails sobre queixes o suggeriments...

M’ha agradat: La resposta en la manifestació de ahir dijous, pacífica i sense cap problema...
No m’ha agradat:...que s’hagués de caminar tant...

M’ha agradat: Acabar amb el segon trimestre d’una vegada...
No m’ha agradat:...mirar l’horari que m’espera al tercer trimestre...

M’ha agradat: veure com el barça va jugar el cap de setmana passat...
No m’ha agradat: que aquesta setmana no pugui gaudir del barça perquè hi ha seleccions

M’ha agradat: Passar 4 dies a Palamós entre setmana...
No m’ha agradat:...que els hagués de passar estudiant...

1 comentari:

capdevila ha dit...

A veure si em dediques algun "M'ha agradat" pq sóc el fidel q escric comentaris a la secció!! jajaja

"M'ha agradat q hi hagi debat a la classe amb els 42 mails..."