dissabte, 7 de març del 2009

Resum de la setmana

M’ha agradat: Haver entrevistat en Jordi Basté.
No m’ha agradat: Que el partit més votat i amb més diputats acabi no manant a Euskadi.

M’ha agradat: El ras i curt d’aquesta setmana.
No m’ha agradat: Enterar-me’n que he de fer un reportatge per dimarts i no haver ni començat.

M’ha agradat: Haver escoltat mil vegades Por mi Tripa
No m’ha agradat: Que els cotxes de Barcelona no respectin els passos de zebra ni a dins de Gràcia.

M’ha agradat: Que el Barça i l’Athletic juguin la final de Copa...
No m’ha agradat: que es jugui a Mestalla i no al Bernabéu...

M’ha agradat: Recuperar, després de molt temps, una melodia tan clàssica com agredolça.

No m'ha agradat: No tenir un putu dia sense estrés...

M'ha agradat: Saber que molta gent visita el bloc...

No m’ha agradat: Que aquesta gent no comenti o participi...

M’ha agradat: Acabar de confirmar el meu odi a ElPeriódico gràcies al programa In-Design.
No m’ha agradat: Que la llei de partits deixi a uns cent mil votants sense opció política.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Grande l'entrevista a Basté! Ja et passaré la meva! Un parell de coses del Blog:

1) aquest fons blau complica la legibilitat. Canvia tb el tracking i el kernel! ajjajajja

2) Enoooooooorme el "m'ha agradat / no m'ha agradat"...Hauries de trobar la sintonia i penjar-la!

Anònim ha dit...

M'ha agradat beure voll-damm
No m'ha agradat que ningú compri flors