dissabte, 21 de març del 2009

Resum de la setmana

M'ha agradat: Match Point i la por que tenim als canvis en la nostra vida. També està molt bé la història aquesta que a vegades la pilota (o l'anell) pot caure d'un costat o d'un altre i que tot segueixi igual o que la teva vida canvii per complet.
No m'ha agradat: Les diverses actuacions dels Mossos aquesta setmana.

M'ha agradat: Que faci tant bon temps...
No m'ha agradat: que encara tingui un exàmen i no pugui disfrutar d'aquests bons dies.

M'ha agradat: que ens toqui el
Bayern de Munich...
No m'ha agradat: que si passem ens toqui el
Liverpool o el Chelsea.

M'ha agradat: que el PSOE hagi perdut 4 votacions al Congrés dels Diputats i es quedi en minoria...
No m'ha agradat: que el país se'n vagi a la merda.

M'ha agradat: que hi hagi gent que encara tingui ideals i es manifesti...
No m'ha agradat: que el Conseller Joan Saura hagi perdut els seus i encara no hagi dimitit.

M'ha agradat: que un grup com
U2 hagi tret nou disc...
No m'ha agradat: no haver-lo pogut escoltar encara.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jordi, el resum de la setmana s'ha de fer diumenge per la nit. Per què? Doncs, pq en l'apartat "M'ha agradat", s'hauria d'afegir:
- la jugada del 5-0 contra el Màlaga. Don Andrés pica suau l'esfèric i Macaco fot una vaselina màgica amb el cap. Futbol plàstic. Futbol art.