dissabte, 14 de març del 2009

Resum de la setmana

M’ha agradat: l’exposició de Richard Rogers al CaixaForum.
No m’ha agradat: Que el meu mòbil funcioni quan li vingui bé…

M’ha agradat: l’actuació d’en Pou als nois d’història
No m’ha agradat: …els nois d’història.

M’ha agradat: Que el Madrid sortís apallissat d’Anfield.
No m’ha agradat: Que ens pugui tocar el Liverpool al sorteig de la Champions.


M'ha agradat: les jornades de simulació que vam fer el dijous amb el conseller Castells.
No m’ha agradat: que els tècnics no apareguessin per enlloc durant hores...

M’ha agradat: escoltar Madrid a Barcelona (porqué de lo que menos habla esta canción es de una ciudad)
No m’ha agradat: El final de setmana ultraestressant que he tingut.


M’ha agradat: saber que hi ha un graffitti al Poble sec dedicat a Pepe Rubianes.
No m’ha agradat: Que els meus companys de pis no sapiguen que la merda no surt sola...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molt gran les Jornades de Simulació...és ben cert q Castells va jugar el seu rol de polític i va tractar de "tontets" a l'audiència!
No m'ha agradat el poc domini d'InDesign de cara l'examen...