dilluns, 13 d’abril del 2009

Resum de la Setmana (Santa)

M'ha agradat: Amsterdam
No m'ha agradat: Tornar a Barcelona

M'ha agradat: La concepció que tenen de la bici els holandesos...
No m'ha agradat: La concepció que tenim nosaltres de les bicis.


M'ha agradat: La concepció que tenen de l'aigua els holandesos...
No m'ha agradat: La concepció que tenim nosaltres de l'aigua.

M'ha agradat: Veure com Europa flipa veien en Barça
No m'ha agradat: Despertar-me i veure a l'esmorzar de l'hotel un nen vestit del Chelsea...

M'ha agradat: El 4 a 0 del Barça.
No m'ha agradat: El 0 a 0 del Palamós.

M'ha agradat: Pensar que tornarà el Ras i Curt.
No m'ha agradat: Pensar que tornaré a tenir uns horaris estressants.

M'ha agradat: No haver de veure més la Lorena i alguns professors...
No m'ha agradat: Saber que apareixeran professors que odiaré.