diumenge, 5 d’abril del 2009

Resum de la setmana

M'ha agradat: Acabar exàmens...
No m'ha agradat: ...que just acabar exàmens es foti a ploure 4 dies seguits.

M'ha agradat: veure com el Barça, sense fer un gran partit, guanyava ahir a Valladolid...
No m'ha agradat: veure com el Madrid, com sempre sense fer un gran partit, guanyava ahir a Málaga.

M'ha agradat: Que un grande com en Lluís Capdevila llegeixi aquesta secció (i espero que les altres)
No m'ha agradat: que n'hi hagin cardat 6 al Palamós.

M'ha agradat: Marxar uns dies a Amsterdam...
No m'ha agradat: que hi foti la rasca que hi està fotent...

M'ha agradat: El llibre que m'estic llegint: Fiebre en las gradas de Nick Honrby
No m'ha agradat: Veure totes les reunions dels grans mandataris per acabar amb la crisi del capitalisme i que no es reuneixin per acabar amb la fam al món...

1 comentari:

capdevila ha dit...

Què grande! Si senyor!

m'ha agradat: el post del bus i la reflexió de "tenir gràcia i ser diferent" + el 4t partit Tau-Barça

no m'ha agradat: el gol del Pipita

La setmana vinent veig una secció 100% esport. Enoooorme.