diumenge, 19 d’abril del 2009

Resum de la setmana

M'ha agradat: El sopar amb els de 8è...
No m'ha agradat: ...la ultraressaca de l'endemà.

M'ha agradat: veure gent que feia temps que no veia...
No m'ha agradat: que no vingués tothom al sopar...

M'ha agradat: La presentació del llibre de Magda Andurain
No m'ha agradat: La conferència sobre l'Afganistan...molt curta...

M'ha agradat: Els kikos amb mel
No m'ha agradat: Els cacauets amb una espècie de pols brillant...

M'ha agradat: Començar els dies amb Un buen dia de Los planetas...
No m'ha agradat: ...no fer res del que fa el tiu de la cançó...ni aixecar-se a les 10...ni fotres 4 milions de ralles..ni res...

M'ha agradat: Polítiques de comunicació...pinta bé
No m'ha agradat: Donar explicacions sobre la meva rapada.

M'ha agradat: el solet a la uni.
No m'ha agradat: la pluja a la uni (i a pertot)

M'ha agradat: Fiebre en las gradas de Nick Hornby.
No m'ha agradat: No tenir temps per llegir més.

4 comentaris:

Robbie Rousa ha dit...

Hi ha 2 tipus de persones: els amants dels quicos CHURRUCA o els amants dels quicos Mr Corn. Jo em quedo amb els clàssics!
Per cert, tinc pendent "Fiebre en las gradas"...Un grande en Hornby!

Rocío Ovalle ha dit...

polítiques de la comunicació i pluja a la uni... no ens coneixerem no???

Rocío Ovalle ha dit...

si estudies a la UAB es provable que ens coneixem... a mi no m'agrada molt l'assignatura... però la pluja sí! ;)

Anònim ha dit...

El quicos amb mel asiàtics son els Mr Corn arrebossats! Em declaro fan!Quan repetim?