dilluns, 11 de maig del 2009

Resum de la setmana

M'ha agradat: Allò que vaig sentir quan Iniesta va fer el gol a Londres.
No m'ha agradat: la lesió d'Iniesta que fa que potser no estigui a Roma

M'ha agradat: La victòria del Palamós aquesta setmana.
No m'ha agradat: L'empat del Barça que allarga el patiment.

M'ha agradat: El
ras i curt d'aquesta setmana.
No m'ha agradat: Que faci mal temps el cap de setmana (per què sempre el cap de setmana?)

M'ha agradat: El taller de ràdio.
No m'ha agradat: Cultura periodística.


M'ha agradat: El solet que comença a fer.
No m'ha agradat: que el fisio vulgui tornar a la grada...

M'ha agradat: Que el juny del 2009 s'inauguri la nova terminal del Prat.
No m'ha agradat: Que el tema del finançament encara duri.

M'ha agradat: Que es torni a demanar el CAT per les matrícules.
No m'ha agradat: Que es parli de la Llei d'Educació de Catalunya com una llei separatista.