dilluns, 18 de maig del 2009

Resum de la Setmana

M'ha agradat: Anar als toros està ple de freaks...de les dues bandes...i això ja em va.
No m'ha agradat: Les corrides de toros.

M'ha agradat: Guanyar la Lliga...
No m'ha agradat: guanyar-la d'aquesta forma, perdent el dissabte el Madrid...

M'ha agradat: Visitar el Castell de Montjuïc.
No m'ha agradat: L'exposició de la Setmana Tràgica del Castell de Montjuïc.

M'ha agradat: La Nit dels museus...
No m'ha agradat: ...no poder visitar els museus de la gent que hi havia...

M'ha agradat: La salvació final del Palamós C.F
No m'ha agradat: fer cua al súper...ho odio amb totes les meves forces.

M'ha agradat: El documental Check Point.
No m'ha agradat: Algunes reaccions, manipulades, del meu post sobre Laia Ferrer.

M'ha agradat: Tot el cap de setmana a Barcelona.
No m'ha agradat: Que s'acabi el cap de setmana...

M'ha agradat: Descobrir les subvencions que reben alguns mitjans de comunicació. Molt interessant.
No m'ha agradat: La campanya engegada pel PP contra la Llei d'Educació.