diumenge, 24 de maig del 2009

Resum de la setmana

M'ha agradat: Guanyar Lliga i Copa.
No m'ha agradat: Perdre ahir.

M'ha agradat: El
Ras i curt de la setmana...com sempre.
No m'ha agradat: La visita de Montilla a l'aplec del cargol.

M'ha agradat: La visita a Peretallada...molt xava.
No m'ha agradat: Tenir agulletes.

M'ha agradat: La visita d'il·lustres del periodisme com Gervasio Sánchez, Jeremy Bowen de la
BBC o Enrique Meneses.
No m'ha agradat: La ubicació d'aquesta xerrada organitzada per la
Fundació Miguel Gil Moreno.

M'ha agradat: El bon rollo entre afició i jugadors del
Palamós.
No m'ha agradat: El futur incert del Palamós.

M'ha agradat: El móvil nou que tinc...basicament perquè torno a tenir ràdio.
No m'ha agradat: La oferta de beques per treballar aquest estiu...en una universitat que s'emplena la boca de dir que és de les millors.